Amikor először maradtam otthon egyedül a két gyermekemmel 4.
2017. október 10. írta: OhMyMom

Amikor először maradtam otthon egyedül a két gyermekemmel 4.

Zsuzsa története

Az Oh My Mom olvasóit kérdeztem meg arról, hogy milyen élmény volt nekik, amikor először maradtak otthon egyedül, bárminemű segítség nélkül egy napig vagy akár csak 1-2 óra erejéig az újszülött babájukkal és a nagyobbacska gyermekükkel.


ZSUZSA

Igazából én így 14 hónap távlatából is azt mondom, hogy az eleje nagyon könnyű volt. Viszont napról napra egyre nehezebb... Jesszus, mi lesz 10 év múlva?!

Nos, a kórházi 3 nap után hazajöttünk. Az akkor 26 hónapos nagytesó Apa lágy szívének köszönhetően nem lett otthagyva a bölcsiben. Apa akkor az 1 hetes apaszabiját töltötte itthon. Az én “kemény” szívem pedig eldöntötte eae5dc3e43609f21c4fcbf0806eb9d01.jpgmár szülés előtt, hogy nem adjuk fel a bölcsizést a Tesó születése miatt. Tudtam, hogy nehéz lesz, mert ellenkezni fog... bár én már a terhesség alatt is kaptam a kiképzést tőle rendesen -  érzik a vesztüket már a testvér születése előtt is.;)

4 napos a baba. Reggel Anya fogja a nagyot, majd ahogy a bölcsiben lerakja, sírás. Bár nem volt vészes, én hazáig ZOKOGTAM az autóban. Baba addig Apával otthon. Aztán a terv az volt, hogy Apa megy a nagyért a bölcsibe. Apa viszont elaludt ebéd után. Tudni kell, hogy nálunk szépen ébresztve Apa ÉBRESZTHETETLEN, nem szépen ébresztve meg khm nem mond szépeket. :P Ettől megkímélve magam, a 4 napos babát összecsomagoltam, és mentünk a bölcsibe. A nagy kérése bölcsi után tortázás volt GYERTYÁVAL!!! Úgyhogy elsétáltunk a cukrászdába, és természetesen minitortát kapott gyertyával - Apa meg békésen szunyókált otthon. Kb. 6-kor értünk haza, Apa akkor ébredt. :D (Ezt nem éreztem ám akkor olyan viccesnek, mint most.) Az a hét kb. végig így telt, és azóta is töretlenül.

Az első hetekben egyszer bőrig áztunk bölcsiből hazafele. 1 hónapos volt a kicsi. Hozzáteszem, én az az anyuka vagyok, akinek van esővédője, de rá még nem raktam a babakocsira, mert inkább futok az eső elől, de meg nem állok felszerkeszteni azt a babakocsira. :P Szóval nem maradt szárazon szinte semmi, kivéve az 1 hónapos gyerkőcöt - még a mózesből is csurgott a víz... Ahogy hazaértünk, a garázsban álldogáltunk, és vártuk, hogy a lakásba fel tudjunk jutni, amikor is csörgött a telefonom, és az anyósom megkérdezte, hogy "jaj most jut eszembe... elmenjünk Lucáért a bölcsibe?"

A terhességem alatt az aranyérrel is szenvedtem, amin a szülés nem igazán segített. Viszont a szülés után rögtön kértem időpontot egy sebészhez, mert nem akartam több hétig szenvedni, mint az első szülésem után. Ekkor 1 hetes volt a baba, nekem meg 17 órára volt időpontom. A picivel elrohantunk a nagyért a bölcsibe (gyalog közlekedünk). Itthon gyorsan rendbe raktam magam, barátnőm és a párja pedig átjöttek a 8 hónapos kislányukkal pesztrálni a gyerekeket, mert Apuka még beszervezett magának valami meló utáni programot. Ráadásul a készülődés közben hívott a sógorom is, hogy itt van Szegeden, felugrana megnézni a babát. Mire én: "Gyere, persze." Feljött és VIRÁGOT is hozott nekem - soha senkitől nem kaptam még virágot azért, mert szültem... Bár igazán jól esett, mondtam neki, hogy "most bocs, rohanok az ánuszomat rendbe rakatni." ;D

A barátnőm párja eldobott gyorsan autóval a sebészetre, kb. 5 utcára tőlünk. A dokinál történteket nem részletezném, elég annyi, hogy inkább szültem volna hármasikreket természetes úton... Utána rögtön telefonáltam a barátnőmnek, hogy mi a helyzet? Hallottam, hogy mindhárom gyerek üvölt, siessek ahogy tudok. A frissen szétkaszabolt fenekemmel szaladtam hazáig. 40 perc volt kb. az egész, de szerintem mindannyiunknak egy örökkévalóságnak tűnt. Viszont mindenki megúszta lelki sérülés nélkül. :D Ezúton is köszönöm a barátnőméknek!

 (Az illusztrációként használt festmény - "Walking in the Rain" -  Igor Mudrov alkotása.)


További kétgyermekes sztorik:

Csilla történetét ITT olvashatjátok.
Niki történetét ITT olvashatjátok.
Betti és Judit történetét ITT olvashatjátok.

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr8112932259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása