Kolozsvári Grandpierre Emil: A két kicsi bocs meg a róka
2017. június 06. írta: OhMyMom

Kolozsvári Grandpierre Emil: A két kicsi bocs meg a róka

a 3 éves Annánk összefoglalójában

Én: Miről szólt ez a mese, Anna?
Anna: Nem tudom, Anya.
Én: Mi történt a mackókkal?
Anna (hevesen mutogatni kezd): Hát a mackók testvéjek voltak, és veszekedtek.
Én: Min veszekedtek?
Anna: A… a… a sajton!
Én: És ki ette meg végül a sajtot?
Anna: Hát a jóka!!! Mejt nagyon ijigyek voltak! Én nem vagyok ijigy, én odaadom a Juccsinak a pónimat meg a bugyimat, meg a Picikemacikámat is megnézheti. 

wp_20170602_09_55_54_pro.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr6813163362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása