A beszélgetés fonala
2017. június 23. írta: OhMyMom

A beszélgetés fonala

Beszélgetés a 3 évesemmel arról, hogy csúnyán viselkedett.

Anya: Anna! Emlékszel, reggel, milyen csúnyán viselkedtél? (Legörbül a szája, bűnbánóan néz.) Nagyon csúnyán hisztiztél... sokat sírtam, miután elmentél oviba...
Anna: Bocsánat, anya!
Anya: Tényleg nagyon szomorú voltam, és sírtam is, (még nem vagyok elégedett a hatással) sokat sírtam.
Anna: (érdeklődve) És bekakiltál, anya?
Anya: ...nem. Kérsz palacsintát?

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr8912587741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása