Mi köze az órafelújításnak Peppa malachoz?
2017. november 19. írta: OhMyMom

Mi köze az órafelújításnak Peppa malachoz?

A konyhánkban a nyári felújítás előtt volt egy olyan 1500 Ft-os egyszerű, kerek fali óránk, amit minden OBI-ban, Praktikerben, 100 Ft-os boltban lehet venni. A felújítás után már egyáltalán nem szándékoztam visszatenni az eredeti helyére. Új órát nem vettünk, úgyhogy azóta se tudjuk, mennyi az idő a konyhában. (Reméljük, ugyanabba az időzónába tartozik, mint a ház többi része.)

Egyik nap épp hidrogénperoxidért túrtam fel a kamrát, tipikus háztartási baleset történt az egyik gyerekkel, aminek kezeléséhez nem ártott valami fertőtlenítő. Közben belebotlottam a vegyes cuccok alatt tikk-takkoló régi órára, rá volt dobva többek közt pár tortapapír is, és akkor arra gondoltam, miért is ne kezdenék valamit ezzel a szerencsétlen órával, na persze csak azután, hogy elláttam a gyerkőcöt, és pár nap alatt túl lettünk az első sokkon.

A gyerekek mindketten abban a korban vannak, hogy a maguk módján érdekli őket az óra meg az időviszonyok is, úgyhogy elhatároztam, hogy gyerekszobai óra lesz belőle. Előkaptam a scrapbookpapír gyűjteményemet, aminek nagy részét a szülinapomra kaptam a szüleimtől és a tesómtól, fogtam a tortapapírt, ragasztót, ollót, vonalzót és gondolkodni kezdtem, hogy is legyen. oradiy.jpgA lányaim bevállalták, hogy megnéznek 3-4 Peppa malac részt, amíg én végzek. Biztos nagy áldozat volt tőlük.

Szóval amint a montázson is látható, nagyon egyszerűen ment az egész. Először válogattam kicsit a papírok között, természetesen pont más papírokkal csináltam meg, mint amit lefotóztam, hát na… közbejött egy peluscsere, ami alatt meggondoltam magam. Szóval kivágtam egy rózsaszín pöttyös papírból egy akkora kört, mint a tortapapír teli közepe, egy másik papírból egy kisebb kört, ami legfelülre került, mindhárom közepére vágtam egy akkora kis lyukat körömvágó ollóval, amint pont át tudtam húzni az óra kis- és nagymutatóját. Igen. Ennyire energiatakarékosan csináltam, hogy még az óraszerkezetet se csavaroztam le a kerek óralapról, hanem csak áthúztam a kis lyukakon.  A tortapapír lyukacsos része mögé egy harmadik fajta kékes árnyalatú papírt ragasztottam első sorban azért, hogy merevítse az óralap körül lengedező vékony papírt, másrészt jópofa, ahogy az áttört csipkemintán átlátszik az a sokadik minta.

A rózsaszín pöttyös kerek lapra rárajzoltam az eredeti elrendezés és távolság szerint a számokat, minden papírt ráragasztottam az eredeti óralapra és tádám, kész is. Mire megunták a Peppa malacot, az óra a gyerekszoba falán tikk-takkolt.

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr4513219687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása