JÉZUSOM!!! A gyerekeid RAJZOLTAK A FALRA???
2018. június 04. írta: OhMyMom

JÉZUSOM!!! A gyerekeid RAJZOLTAK A FALRA???

„JÉZUSOM!!! A gyerekeid RAJZOLTAK A FALRA??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.” Kinek ismerős ez a beszólás? Erre mégis mit lehet válaszolni? Ha nagyon elakadnál, és legközelebb is csak pironkodva forgatnád a pókhálós mennyezet fele a szemeid, itt van pár jól bevált verzió:

A verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Oh, én imádom, amikor a 400 ezer Ft-ért kifestetett falakra rajzolnak filccel, ezért ENGEDEM nekik… 

B verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Oh, drágám, 2 hetes az első kisbabád, légyszi térjünk vissza erre a témára 3 év múlva! 

C verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Ülj le! Kérsz egy pohár vizet? Vagy valami erősebbet? 

D verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Megtiltanád az enyémeknek is úgy, hogy legyen hatása is? 

E verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Az semmi, de a táskádat is összefirkálták, míg itt beszélgettünk. :P Ööö…csak vicceltem, hehe. 

F verzió

Ő: Jézusom!!! A gyerekeid rajzoltak a falra??? Én ezt biztos nem engedném az enyémnek.
Én: Igen. Ennyire neveletlenek. 

falra.jpg


(Az illusztráció innen származik.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr4014022668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása