A zsemlefejű gyermekem
2017. június 16. írta: OhMyMom

A zsemlefejű gyermekem

Ti mit áldoztok be azért, hogy megtisztítsátok a gyerekeitek vállalhatatlanul koszos arcát, ha nincs nálatok zsepi vagy popsitörlő? ;) Azt hiszem, még a nyár elején kényszerültem arra, hogy kreatívan oldjam meg a kihívást.

Reggel elvittük a kisebbik lányommal a nagyobbikat az oviba babakocsival. Út közben a 17 hónaposom jó alaposan összekente magát a Chipicao croissant-nal. Már az oviban is megbotránkoztak néhányan a csokifejű gyereken, úgyhogy mikor a nagyobbikat leadtam a kiscsoportba, az ovi előtt megálltunk, szétnyitottam a babakocsi esernyőtartóján lógó szatyrot, hogy popsitörlővel megtisztítsam az arcát.

Mi a fene??? A szatyorban a párom focicucca. Indulás előtt a nagy kapkodásban az S.O.S. gyerekcsomag helyett a másikat kaptam fel. Julcsi tényleg vállalhatatlanul nézett ki, nálam meg se papírzsepi, se popsitörlő se egy váltóruha, amivel megtörölgethetném.

Aztán megláttam a babakocsi aljában a 10 friss zsemlét, amit az ovi felé a boltban vettem reggel. Kreatív anya: félbe téptem egyet és Julcsi arcába nyomkodtam. A legragadósabb csokiréteget leszedte, a már rászáradt réteg az arcán maradt egy kis friss zsemlebéllel egyetemben. Érkezett az óvodavezető, megtorpant a döbbenettől, ilyet meg biztos nem látott.

dffdf.jpg

 

(Az illusztráció Annette Marnat munkája.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr2912976078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása