Arról, hogy miért kell MINDIG eldugni gyermekeink elől a pénztárcánkat
2017. július 15. írta: OhMyMom

Arról, hogy miért kell MINDIG eldugni gyermekeink elől a pénztárcánkat

Tegnap az udvaron cukkinidarabolás közben egyszer csak hallom, hogy a 17 hónapos kisebbik lányom azt mondja huncutul: „Jajaj, Anya!” Felkaptam a fejem, hogy honnan jön a hang. Épp a kutyák vízzel teli vödre fölött hajolgatott, nagyot nevettem, annyira cuki volt. Tudja, hogy nem szabad. Odasétáltam kényelmesen, és oktató hangnemre kapcsoltam: „Cicamica, ne dugd a kezed a kutyusok vizébe!”

Aztán megláttam, hogy valójában mit csinál. Bassszuuusbasszusbasszusbasszus! Kivette a pénztárcám a babakocsi aljából, és azt mártogatta a kutyák vizébe.

Gyorsan kihúztam, kinyitottam, belenéztem. Nem tudom, mire számítottam. Kis tavacska alakult ki benne, úszkáltak a fémpénzek, köztük ott ázott 4500 Ft papírpénz összetapadva egy blokkal és a deszki kozmetikus telefonszámával. Szépen széthúzogattam az ázott papírtömböt rétegekre, kiteregettem száradni, aztán folytattam a cukkiniműveleteket. Julcsika egy darabig álldogált mellettem színpadiasan széttárt kezekkel, hogy „Sajnos, Anya, sajnos. Saaajnos.”
wp_20170612_09_07_29_pro.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr5012983492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása