A zsíros tepsi megette Anyát
2018. június 15. írta: OhMyMom

A zsíros tepsi megette Anyát

Vicceltem: pont fordítva történt ;)

Azt már meséltem, hogy képes vagyok kiinni egy üveg lekvárt, ha rám jön az édességvágy, de erre, amit múltkor csináltam, még én se vagyok büszke... ;)

Amíg a kisebbik lányom fél napos bölcsibe járt, minden hétköznap 11:45-kor szoktam elindulni érte, hogy ebéd után hazahozzam. Egyik nap 11:41-kor rádöbbentem, hogy baromi éhes vagyok, és nem bírok addig várni, míg hazaérünk, ő elalszik, én meg emberhez méltóan megebédelhetek.

Úgyhogy úgy cselekedtem, ahogy azt az emberek (nők?) szokták, mikor elveszi az eszüket az éhség: kihúztam a sütőből a 2 napja benne ”felejtett” zsíros tepsit, - amiben hétvégén pácolt tarja készült - és kitörölgettem két száraz kiflivel és egy körtével.

11:43-kor engedtem a tepsibe forró vizet, mosogatószert nyomtam bele, hogy véletlenül se törölgessem tovább, és maradjon valami a méltóságomból. Aztán az ajtóból visszafordultam indulás előtt, és 11:44-kor befaltam az összes megmaradt mézeskalácsot, nehogy a gyerekeim egyék meg, ha hazaérkeznek. Hm.

 

zsir2.jpg

 

(Az illusztráció Nathalie Jomard munkája.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr8513086182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása