Három olcsó, pár perces DIY projekt II.
2017. november 12. írta: OhMyMom

Három olcsó, pár perces DIY projekt II.

Dolgok, amiket imádni fog a gyerkőcöd

Ha a napi anyateendők mind ellátva, és vágynál pár kreatív percre, ami aztán megajándékoz még pár perc nyugival, akkor itt van pár kreatív ötlet, amiket ha elkészítesz, úgy érezheted, hogy kicsit sikerült a kreatív energiáid kibontakoztatni - és amik aztán a gyerkőcöknek is tuti örömöt okoznak.;)

dsc_8184.JPGA nagyobb gyerkőcöknek tökéletes szórakozás lehet ez a kis dobálós ügyességi játék. Egy 2 literes ásványvizes üveget elvágtam, ráhúztam díszítésnek egy leselejtezett színes télizoknit, az üveg széles részéhez belül tűzőgéppel hozzáfogattam, alul pedig elkötöztem a zokni végét és egy lufit húztam rá, hogy kicsit esztétikusabb legyen. A kupakrésznél rákötöttem egy madzagot az üvegre, aminek a végére pedig egy nagy fa gyöngyöt erősítettem az ovisom egyik fűzőjátékából. Kész is az új ügyességi játék, amit addig kell lengetni míg a golyó bele nem esik az üvegbe.

fuzojatekwcpapirguriga.pngAz üres WC-papírgurigákat érdemes félretenni, ugyanis jó kis fűzögetős játékot készíthetünk belőle a gyerkőcnek. Mindegyik gurigát körberagasztottam valamilyen otthon fellelhető csomagolópapírral, aztán celluxszal egymáshoz erősítettem a becsomagolt hengereket, legalul pedig szinten celluxszal ráragasztottam egy kb 50 cm hosszú spárgát, aminek a végéhez hozzácelluxszoztam egy darab hurkapálcát. Ide-oda lehet fűzni a hengereken keresztül a spárgát, míg el nem fogy. A gyerekeim szokták együtt is játszani: egymással szemben ülnek és az egyik átdugja a hengeren a spárga hurkapálcikás végét a másik meg megfogja és áthúzza maga felé majd egy másik hengeren keresztül átdugja. Imádják. Igazi mentő ötlet, ha már minden más játékot meguntak.

dsc_8189.JPG

Színes szívószálak és száraztészta valószinűleg minden gyermekes háztartásban megtalálhatók. Ha szétvagdosod a szívószálakat, és beleboritod egy dobozba 10 dkg rövid cső tészta társaságában, majd adsz a gyermeknek egy darab madzagot, máris új fűzögetős játékkal bővül a repertoár. A fűzés pedig tipikusan olyan játék, amit időről időre imádnak a gyerekek, főleg a kislányok, akiknek így új ékszerei is születnek; nyakláncok és karkötők, sőt, a nagyobb lánykák tuti meglepik egy szép szettel még anyát is.;)

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr1313163946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása