Császárral szültem II.
2017. november 16. írta: OhMyMom

Császárral szültem II.

Zsanett, Kitti és Betti gondolatai a császármetszésről

Nagyon ritkán találkozom császáros anyukák történeteivel, mégis elérnek azok az előítéletek, amiket sokan a császáros szüléshez kapcsolnak. Nem lehet egyszerű helyzet, amikor valakinek úgy alakul, hogy nem szülhet természetes úton, vagy akármilyen okból már jó előre meg kell hoznia ezt a döntést. Ezért megkértem az Oh My Mom olvasóit, hogy akinek van császáros szülésélménye, és szívesen megosztaná velünk, küldje el nekünk, hátha segítünk ezekkel a sorokkal azoknak, akik hasonló helyzetbe kerülnek. Most Zsanett beszámolóját olvashatjátok. (Ha Te is szívesen elmesélnéd, milyen élmény volt császárral szülni, küldd el a történetedet az ohmymomsztorik@gmail.com címre!)


Zsanett

Ahogy itt elhangzott, sok az előítélet a császárosokkal szemben. Az egész ugye ott kezdődik hogy nem fáj: dehogynem! A császár után, amikor fel "lehetett" (kellett, mert muszáj volt) zsanett01b.jpgkelni, olyan fájdalmat éltem át, mint még soha, meg is szédültem tőle, pedig csak az oldalamra fordultam. De! Fogcsikorgatva ugyan, de felkeltem, és sétáltam. Aznap a lányom bekerült a korára, és a többi nem császáros anyukák úgy néztek rám: "ez nem is szenvedett, neki könnyű volt!" A kedvencem az a tipikus vélemény, hogy nekem nem is igazi szülésem volt. A lányom miatt igenis mosolyogva kellett csinálnom. Undorodtam az ágytól, és a széktől: csak mentem, és mentem, mert minden hajolással járó cselekvéskor a halálomat kívántam. Amikor már kivették a varratot, valamivel jobb volt, de ez a szenvedés hetekig tartott. Úgyhogy IGENIS MEGSZENVEDTEM a lányomért. Én se akartam császárt de muszáj volt.


Kitti

Ugyan én természetes úton szültem meg a lányomat, de nem gondolom hogy bárkinek is bántania kellene azt akit császároztak. Sokszor életmentő az hogy beleavatkoznak ilyen módon és akár engem is császározhattak volna ha valami gond van.. Emelem kalapom előttük mert nekik sokkal több a szenvedés utána ráadásul ott a pici baba akit ugyanúgy el kell látniuk! Ők is egytől egyig szuper Anyák, lényegtelen hogy hozták világra a babájukat!


Betti

Két császáron vagyok túl, és vallom és hiszem és ÁTÉLTEM, hogy a császármetszés nem egyenlő se a tápszerrel, se a szenvedéssel, se a kötődés kialakulásának hiányával. Ezek mind-mind előfordulnak természetes szüléseknél is. Senki ne gondolja hogy bárki is automatikusan hátrányból indult mert császárral szült. Nyilván oka volt, valószínű óvintézkedésből tették, és minden anya bármikor újból kés alá feküdne a babájáért.

untitled_1.jpg

 

További beszámolókat itt olvashatsz:

Császárral szültem IV., Dóri története
Császárral szültem III.
Császárral szültem I., Dalma története


Ha Te is szívesen elmesélnéd, milyen élmény volt császárral szülni, küldd el a történetedet az ohmymomsztorik@gmail.com címre!

A bejegyzés trackback címe:

https://ohmymom.blog.hu/api/trackback/id/tr5013220057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mojoking77 2017.11.16. 20:24:58

Most komolyan. Van olyan no, aki MEGSZOL egy masik not, mert az csaszarral szult? Megjegyzeseket tesznek rajuk? Miert? Mire fel? Miert nem valasztottak ok is akkor azt a modot? Egyaltalan mi a fene kozuk van hozza?
Ezuton is lenne egy viszonylag rovid uzenetem az osszes ilyen "hos anyukanak", de ugy is kimoderalnanak miatta, igy inkabb hagyjuk.

OhMyMom 2017.11.17. 08:04:03

@mojoking77: Szia! Sajnos igen. Ha nem is szemtől szembe, de játszótéren, buszon utazva erre-arra sokszor találkoztam már egy csomó leegyszerűsített rosszindulatú sztereotípiával ezzel kapcsolatban.
süti beállítások módosítása